Všeobecné podmínky účasti na LDT Funfárion 2023
všeobecné_podmínky_účasti_na_ldt_funfárion_2023.pdf |
Společnost Funfárium, s.r.o., (dále jen „poskytovatel“) se při poskytování služeb souvisejících s organizací letního dětského tábora Funfárion 2023 (dále jen „tábor“) řídí dle těchto Všeobecných podmínek účasti na letním dětském táboře Funfárion 2023 (dále jen „podmínky“).
1 Smluvní vztah
1.1 Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem, v případě nezletilého dítěte jeho zákonným zástupcem (dále jen „zákazník“), se řídí ustanoveními Občanského zákoníku a je upraven těmito Všeobecnými podmínkami. V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů je poskytovatel jako zpracovatel dat oprávněn ke zpracování a uchování osobních údajů získaných od zákazníků za účelem řádného zajištění tábora, k čemuž mu zákazník vyplněním přihlášky uděluje souhlas.
2 Přihlášení na tábor a potvrzení účasti
2.1 K účasti na táboře se objednavatel může přihlásit výhradně prostřednictvím řádně vyplněné přihlášky ve formě elektronického formuláře, který je dostupný na stránkách www.funfarium.cz, popř. skrze odkaz zprostředkovaný zájemci pořadatelem. Po vyplnění formuláře objednavatel obdrží přihlášku v tisknutelné verzi na svou emailovou adresu uvedenou ve formuláři. Přihlášku je nutno vytisknout, ověřit správnost v ní uvedených údajů, opatřit podpisem zákonného zástupce dítěte a následně doručit poskytovateli.
2.2 Přihlášku lze poskytovateli doručit:
(a) elektronicky ve formě skenu na email [email protected];
(b) korespondenčně ve formě doporučeného psaní na adresu Martina Zouharová, Mírová 312/14d, 251 01 Říčany u Prahy.
2.3 Vyplněním a odesláním přihlášky vyjadřuje zákazník souhlas s těmito Všeobecnými podmínkami účasti.
2.4 Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytnutí služeb – dále jen „smlouvy“) vzniká okamžikem doručením závazné přihlášky poskytovateli.
3 Úhrada
3.1 Celková cena tábora je 9 490 Kč a její úhrada bude pro zákazníky přihlášené do 31. 4. 2023 probíhat ve dvou splátkách:
(a) Rezervační poplatek ve výši 4 000 Kč fakturovaný zákazníkovi formou zálohové faktury vydané po obdržení závazné přihlášky. Zálohová faktura má splatnost 14 dní od jejího vydání. Zákazník může v odůvodněných případech (např. z důvodu poskytnutí příspěvku FKSP zaměstnavatelem) požádat poskytovatele o prodloužení splatnosti. V případě zrušení účasti na táboře se rezervační poplatek účtuje jako storno poplatek (vyjma případu, kdy zákazník nalezne za účastníka tábora náhradu).
(b) Doplatek celkové ceny tábora bude zákazníkovi fakturován během května 2023. Faktura s vyčíslením celkové částky tábora i zaplaceného rezervačního poplatku bude se splatností 14 dnů.
3.2 Úhrada ceny tábora pro zákazníky přihlášené po 31. 4. 2023 proběhne v jedné splátce, a to na základě faktury na celkovou částku tábora ve výši 9 490 Kč.
3.3 V případě, že ze strany zákazníka dojde ke zrušení účasti dítěte na táboře (odstoupení od smlouvy), má poskytovatel právo zákazníkovi účtovat storno poplatky dle oddílu 5.3 níže.
4 Rozsah služeb
4.1 Termín konání tábora je od 16. 7. 2023 do 29. 7. 2023.
4.2 Cena zahrnuje:
(a) ubytování v chatkách;
(b) plnou penzi včetně pitného režimu;
(c) dopravu vlakem z Prahy-Čakovic a zpět;
(d) zajištění programu, odměn pro děti, materiálu pro tvoření a 1 ks táborového trička;
(e) dozor dostatečného počtu odborně způsobilých dospělých.
5 Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka
5.1 Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy s poskytovatelem kdykoliv před odjezdem na tábor. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemně s doručením poskytovateli buď korespondenčně ve formě doporučeného psaní na adresu Martina Zouharová, Mírová 312/14d, 251 01 Říčany u Prahy, nebo ve formě emailu na adresu [email protected] doplněného o souběžné písmenné oznámení této skutečnosti pomocí SMS zprávy na telefonní číslo +420 723 019 039.
5.2 Pro určení okamžiku odstoupení od smlouvy je rozhodující doručení oznámení o zrušení tábora na poštovní adresu, popř. datum přijetí SMS zprávy na mobilní telefon +420 723 019 039.
5.3 Při odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, nebo při nenastoupení dítěte zákazníka na tábor má poskytovatel právo na storno poplatky z ceny tábora v následující výši:
(a) do 1. 6. 2023 ve výši rezervačního poplatku;
(b) v období od 1. 6. 2023 do 10. 7. 2023 ve výši 70 % z celkové ceny pobytu;
(c) v období od 10. 7. 2023 do 16. 7. 2023 ve výši 90 % z celkové ceny pobytu.
5.4 Ustanovení oddílu 5.3 se nepoužijí, pokud se místo přihlášeného dítěte zákazníka zúčastní jiná osoba (dále jen „náhradník“). Náhradník musí též splňovat předpoklady pro účastníka akce. Dnem doručení písemného oznámení o změně zákazníka spolu s řádně vyplněnou přihláškou k účasti na táboře poskytovateli se náhradník stává zákazníkem. Původní zákazník a náhradník společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení celkové ceny pobytu.
6 Odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele
6.1 Poskytovatel může před nástupem na tábor odstoupit od smlouvy nebo po nástupu na tábor smlouvu vypovědět v následujících případech:
(a) V případě zásahu vyšší moci, pokud v jeho důsledku není plnění předmětu smlouvy možné. V takovém případě se poskytovatel zavazuje vrátit zákazníkovi veškerá poskytnutá peněžitá plnění, a to neprodleně poté, co taková skutečnost nastala, nebo se o ní poskytovatel dozvěděl. Zároveň nemá zákazník nárok na žádné další náhrady. Pokud účel smlouvy nebude moci být v důsledku vyšší moci naplněn pouze zčásti, bude zákazníkovi vrácena částka 300 Kč za osobu a každý nerealizovaný den pobytu. Ani v tomto případě nemá zákazník nárok na žádné další náhrady.
(b) V případě poskytnutí nesprávných či neúplných údajů zákazníkem ve smlouvě, pokud jde o údaje podstatné pro průběh tábora a péči o zúčastněné dítě.
(c) Pokud je zákazník v prodlení s úhradou zálohy nebo doplatku ceny tábora více než 20 dní od data splatnosti uvedeného na příslušných fakturách. V případě, že je zákazník v prodlení s úhradou ceny tábora méně než 20 dní, ale zároveň již nastal den nástupu na tábor, může poskytovatel odmítnout plnění do doby zaplacení dlužné částky na účet poskytovatele.
(d) V případě vyloučení dítěte zákazníka z tábora dle oddílů 7.1 a 7.2 níže.
(e) Pokud je poskytovateli doručena závazná přihláška po naplnění maximální kapacity tábora. V takovém případě poskytovatel zákazníka o této skutečnosti neprodleně informuje písemnou formou na kontaktní email uvedený v přihlášce.
7 Vyloučení dítěte zákazníka z tábora
7.1 Poskytovatel má právo vyloučit dítě zákazníka z tábora v průběhu trvání akce z následujících důvodů:
(a) Zhorší-li se zdravotní stav dítěte tak, že léčení nebude možné (dle úvahy zdravotníka či lékaře) v prostorách areálu konání akce nebo bude jeho zdravotní stav ohrožovat zdravotní stav ostatních zákazníků (zejména infekční onemocnění, úraz, podezření na nemoc či úraz apod.).
(b) Pokud dítě zákazníka bude přechovávat nebo požívat alkoholické nápoje, cigarety, nebo jiné návykové látky, svévolně opustí areál konání akce nebo program, svojí agresivitou nebo jiným způsobem bude nebezpečné sobě nebo ostatním dětem na táboře, pokud nebude respektovat řád akce a pokyny výchovných pracovníků, pokud bude zprostředkovatelem nevhodného audio, video či obrazového obsahu pro ostatní děti (jedná se zejména o erotickou, násilnou či jinak děsivou tematiku, která by ostatním táborníkům mohla způsobit psychickou či mravní újmu).
7.2 V případě vyloučení dítěte zákazníka z výše uvedených důvodů hradí náklady spojené s ukončením pobytu dítěte na táboře zákazník (doprava, popř. sankce hrazené poskytovatelem třetím stranám). Zákazník v těchto případech nemá nárok na navrácení poměrné částky za neuskutečněný pobyt. Odvoz dítěte z akce proběhne zákazníkem nejpozději do 24 hodin od okamžiku, kdy mu poskytovatel informaci o vyloučení dítěte sdělí. Zákazník se zavazuje uhradit škody a veškeré náklady související s dopravou nezletilého dítěte zákonnému zástupci, pokud si dítě včas sám nevyzvedne (zejména náklady na cestovné dítěte i výchovného personálu).
8 Vyloučení odpovědnosti poskytovatele
8.1 Zákazník je povinen poskytovateli oznámit všechna známá zdravotní omezení nezletilého dítěte, popř. sdělit informace o aplikovaných lécích či zdravotních pomůckách, a dítě těmito léky a pomůckami vybavit, a to v dostatečném množství. Má se za to, že zákazník uzavřením smlouvy osvědčuje zdravotní způsobilost dítěte k programu na táboře. Veškerá rizika spojená se zdravotním stavem dítěte zákazníka nese výhradně sám zákazník.
8.2 Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození cenných věcí a předmětů dítěte zákazníka, které nejsou na tábor vhodné, zejména se jedná o šperky či elektroniku.
8.3 Za finanční obnos (kapesné), které dítě veze na tábor poskytovatel nezodpovídá, vyjma případu, kdy je částka rodičem předána dospělému pracovníkovi tábora do opatrování.
9 Závěrečná ustanovení
9.1 Vyplněním a podpisem přihlášky (návrhu smlouvy) zákazník bere na vědomí a souhlasí s těmito Všeobecnými podmínkami a těmto podmínkám rozumí a v plném rozsahu je respektuje.
9.2 Poskytovatel ručí za správnost popisu služeb.
9.3 Zákazník souhlasí s použitím jeho osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů uvedených ve smlouvě pro potřeby poskytovatele, a to výhradně za účelem zasílání nabídek dětských táborů a rekreací a tělovýchovných akcí pořádaných poskytovatelem.
9.4 V případě, že bude smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, ve smyslu § 54 Občanského zákoníku, není možné použít ustanovení § 53 odst. 2 až 9 a § 53a Občanského zákoníku, zejména tedy odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
1 Smluvní vztah
1.1 Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem, v případě nezletilého dítěte jeho zákonným zástupcem (dále jen „zákazník“), se řídí ustanoveními Občanského zákoníku a je upraven těmito Všeobecnými podmínkami. V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů je poskytovatel jako zpracovatel dat oprávněn ke zpracování a uchování osobních údajů získaných od zákazníků za účelem řádného zajištění tábora, k čemuž mu zákazník vyplněním přihlášky uděluje souhlas.
2 Přihlášení na tábor a potvrzení účasti
2.1 K účasti na táboře se objednavatel může přihlásit výhradně prostřednictvím řádně vyplněné přihlášky ve formě elektronického formuláře, který je dostupný na stránkách www.funfarium.cz, popř. skrze odkaz zprostředkovaný zájemci pořadatelem. Po vyplnění formuláře objednavatel obdrží přihlášku v tisknutelné verzi na svou emailovou adresu uvedenou ve formuláři. Přihlášku je nutno vytisknout, ověřit správnost v ní uvedených údajů, opatřit podpisem zákonného zástupce dítěte a následně doručit poskytovateli.
2.2 Přihlášku lze poskytovateli doručit:
(a) elektronicky ve formě skenu na email [email protected];
(b) korespondenčně ve formě doporučeného psaní na adresu Martina Zouharová, Mírová 312/14d, 251 01 Říčany u Prahy.
2.3 Vyplněním a odesláním přihlášky vyjadřuje zákazník souhlas s těmito Všeobecnými podmínkami účasti.
2.4 Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytnutí služeb – dále jen „smlouvy“) vzniká okamžikem doručením závazné přihlášky poskytovateli.
3 Úhrada
3.1 Celková cena tábora je 9 490 Kč a její úhrada bude pro zákazníky přihlášené do 31. 4. 2023 probíhat ve dvou splátkách:
(a) Rezervační poplatek ve výši 4 000 Kč fakturovaný zákazníkovi formou zálohové faktury vydané po obdržení závazné přihlášky. Zálohová faktura má splatnost 14 dní od jejího vydání. Zákazník může v odůvodněných případech (např. z důvodu poskytnutí příspěvku FKSP zaměstnavatelem) požádat poskytovatele o prodloužení splatnosti. V případě zrušení účasti na táboře se rezervační poplatek účtuje jako storno poplatek (vyjma případu, kdy zákazník nalezne za účastníka tábora náhradu).
(b) Doplatek celkové ceny tábora bude zákazníkovi fakturován během května 2023. Faktura s vyčíslením celkové částky tábora i zaplaceného rezervačního poplatku bude se splatností 14 dnů.
3.2 Úhrada ceny tábora pro zákazníky přihlášené po 31. 4. 2023 proběhne v jedné splátce, a to na základě faktury na celkovou částku tábora ve výši 9 490 Kč.
3.3 V případě, že ze strany zákazníka dojde ke zrušení účasti dítěte na táboře (odstoupení od smlouvy), má poskytovatel právo zákazníkovi účtovat storno poplatky dle oddílu 5.3 níže.
4 Rozsah služeb
4.1 Termín konání tábora je od 16. 7. 2023 do 29. 7. 2023.
4.2 Cena zahrnuje:
(a) ubytování v chatkách;
(b) plnou penzi včetně pitného režimu;
(c) dopravu vlakem z Prahy-Čakovic a zpět;
(d) zajištění programu, odměn pro děti, materiálu pro tvoření a 1 ks táborového trička;
(e) dozor dostatečného počtu odborně způsobilých dospělých.
5 Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka
5.1 Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy s poskytovatelem kdykoliv před odjezdem na tábor. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemně s doručením poskytovateli buď korespondenčně ve formě doporučeného psaní na adresu Martina Zouharová, Mírová 312/14d, 251 01 Říčany u Prahy, nebo ve formě emailu na adresu [email protected] doplněného o souběžné písmenné oznámení této skutečnosti pomocí SMS zprávy na telefonní číslo +420 723 019 039.
5.2 Pro určení okamžiku odstoupení od smlouvy je rozhodující doručení oznámení o zrušení tábora na poštovní adresu, popř. datum přijetí SMS zprávy na mobilní telefon +420 723 019 039.
5.3 Při odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, nebo při nenastoupení dítěte zákazníka na tábor má poskytovatel právo na storno poplatky z ceny tábora v následující výši:
(a) do 1. 6. 2023 ve výši rezervačního poplatku;
(b) v období od 1. 6. 2023 do 10. 7. 2023 ve výši 70 % z celkové ceny pobytu;
(c) v období od 10. 7. 2023 do 16. 7. 2023 ve výši 90 % z celkové ceny pobytu.
5.4 Ustanovení oddílu 5.3 se nepoužijí, pokud se místo přihlášeného dítěte zákazníka zúčastní jiná osoba (dále jen „náhradník“). Náhradník musí též splňovat předpoklady pro účastníka akce. Dnem doručení písemného oznámení o změně zákazníka spolu s řádně vyplněnou přihláškou k účasti na táboře poskytovateli se náhradník stává zákazníkem. Původní zákazník a náhradník společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení celkové ceny pobytu.
6 Odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele
6.1 Poskytovatel může před nástupem na tábor odstoupit od smlouvy nebo po nástupu na tábor smlouvu vypovědět v následujících případech:
(a) V případě zásahu vyšší moci, pokud v jeho důsledku není plnění předmětu smlouvy možné. V takovém případě se poskytovatel zavazuje vrátit zákazníkovi veškerá poskytnutá peněžitá plnění, a to neprodleně poté, co taková skutečnost nastala, nebo se o ní poskytovatel dozvěděl. Zároveň nemá zákazník nárok na žádné další náhrady. Pokud účel smlouvy nebude moci být v důsledku vyšší moci naplněn pouze zčásti, bude zákazníkovi vrácena částka 300 Kč za osobu a každý nerealizovaný den pobytu. Ani v tomto případě nemá zákazník nárok na žádné další náhrady.
(b) V případě poskytnutí nesprávných či neúplných údajů zákazníkem ve smlouvě, pokud jde o údaje podstatné pro průběh tábora a péči o zúčastněné dítě.
(c) Pokud je zákazník v prodlení s úhradou zálohy nebo doplatku ceny tábora více než 20 dní od data splatnosti uvedeného na příslušných fakturách. V případě, že je zákazník v prodlení s úhradou ceny tábora méně než 20 dní, ale zároveň již nastal den nástupu na tábor, může poskytovatel odmítnout plnění do doby zaplacení dlužné částky na účet poskytovatele.
(d) V případě vyloučení dítěte zákazníka z tábora dle oddílů 7.1 a 7.2 níže.
(e) Pokud je poskytovateli doručena závazná přihláška po naplnění maximální kapacity tábora. V takovém případě poskytovatel zákazníka o této skutečnosti neprodleně informuje písemnou formou na kontaktní email uvedený v přihlášce.
7 Vyloučení dítěte zákazníka z tábora
7.1 Poskytovatel má právo vyloučit dítě zákazníka z tábora v průběhu trvání akce z následujících důvodů:
(a) Zhorší-li se zdravotní stav dítěte tak, že léčení nebude možné (dle úvahy zdravotníka či lékaře) v prostorách areálu konání akce nebo bude jeho zdravotní stav ohrožovat zdravotní stav ostatních zákazníků (zejména infekční onemocnění, úraz, podezření na nemoc či úraz apod.).
(b) Pokud dítě zákazníka bude přechovávat nebo požívat alkoholické nápoje, cigarety, nebo jiné návykové látky, svévolně opustí areál konání akce nebo program, svojí agresivitou nebo jiným způsobem bude nebezpečné sobě nebo ostatním dětem na táboře, pokud nebude respektovat řád akce a pokyny výchovných pracovníků, pokud bude zprostředkovatelem nevhodného audio, video či obrazového obsahu pro ostatní děti (jedná se zejména o erotickou, násilnou či jinak děsivou tematiku, která by ostatním táborníkům mohla způsobit psychickou či mravní újmu).
7.2 V případě vyloučení dítěte zákazníka z výše uvedených důvodů hradí náklady spojené s ukončením pobytu dítěte na táboře zákazník (doprava, popř. sankce hrazené poskytovatelem třetím stranám). Zákazník v těchto případech nemá nárok na navrácení poměrné částky za neuskutečněný pobyt. Odvoz dítěte z akce proběhne zákazníkem nejpozději do 24 hodin od okamžiku, kdy mu poskytovatel informaci o vyloučení dítěte sdělí. Zákazník se zavazuje uhradit škody a veškeré náklady související s dopravou nezletilého dítěte zákonnému zástupci, pokud si dítě včas sám nevyzvedne (zejména náklady na cestovné dítěte i výchovného personálu).
8 Vyloučení odpovědnosti poskytovatele
8.1 Zákazník je povinen poskytovateli oznámit všechna známá zdravotní omezení nezletilého dítěte, popř. sdělit informace o aplikovaných lécích či zdravotních pomůckách, a dítě těmito léky a pomůckami vybavit, a to v dostatečném množství. Má se za to, že zákazník uzavřením smlouvy osvědčuje zdravotní způsobilost dítěte k programu na táboře. Veškerá rizika spojená se zdravotním stavem dítěte zákazníka nese výhradně sám zákazník.
8.2 Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození cenných věcí a předmětů dítěte zákazníka, které nejsou na tábor vhodné, zejména se jedná o šperky či elektroniku.
8.3 Za finanční obnos (kapesné), které dítě veze na tábor poskytovatel nezodpovídá, vyjma případu, kdy je částka rodičem předána dospělému pracovníkovi tábora do opatrování.
9 Závěrečná ustanovení
9.1 Vyplněním a podpisem přihlášky (návrhu smlouvy) zákazník bere na vědomí a souhlasí s těmito Všeobecnými podmínkami a těmto podmínkám rozumí a v plném rozsahu je respektuje.
9.2 Poskytovatel ručí za správnost popisu služeb.
9.3 Zákazník souhlasí s použitím jeho osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů uvedených ve smlouvě pro potřeby poskytovatele, a to výhradně za účelem zasílání nabídek dětských táborů a rekreací a tělovýchovných akcí pořádaných poskytovatelem.
9.4 V případě, že bude smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, ve smyslu § 54 Občanského zákoníku, není možné použít ustanovení § 53 odst. 2 až 9 a § 53a Občanského zákoníku, zejména tedy odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.